اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آمادگی شهرداری تهران برای تدام بارش‌ها/انجام اقدامات زیربنایی و عمرانی لازم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده درخصوص بارش باران در شهر تهران شهرداری آمادگی های لازم برای مقابله با بارش ها را دارد.

آمادگی شهرداری تهران برای تدام بارش‌ها/انجام اقدامات زیربنایی و عمرانی لازم

اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص بارش باران در شهر تهران و اقدامات شهرداری تهران گفت: ما در شهر تهران و در سال گذشته در همین ایام تجربه خوبی از بارش باران های سیل آسا به دست آوردیم.

وی افزود: بخشی از اقدامات ما به نیمه دوم سال 97 مربوط بود که دور اندیشی شده و اقدام به لایروبی انهار و مسیل های چندگانه شهر تهران کرده بودیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برخی از اقدامات هم پس از اولین بارشها در دستور کار قرار گرفت نظیر یک سری کارهای عمرانی که بایددر گذشته انجام میگرفت.

عطایی ادامه داد: علی ایحال امسال هم از چندی قبل که هشدارهای مربوط به بارش باران به ما اعلام شده بود پیش بینی های لازم را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه مناطق و همه سازمان ها و دستگاه های مرتبط در شهرداری تهران برای رفع آبگرفتگی های احتمالی و هرگونه مشکل ناشی از بارش باران آمادگی کامل را دارند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بارش هایی که از صبح امروز آغاز شده بارش های زیادی نیست و ما حتی منتظر بارش های با شدت و وسعت بیشتری هم هسیتم و به شهروندان قول می دهیم برای شهر تهران مشکلی از این ناحیه ایجاد نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول